Úvod
Služby
Školenia
Hotelový management
Webové stránky
Projekty
Blog
Kontakt
Úvod
Služby
Školenia
Hotelový management
Webové stránky
Projekty
Blog
Kontakt
Školenie - reštaurácia
Sample Headline
Získajte praktické školenie pre svoju prácu v hotely alebo reštaurácii. Úloha čašníka je viac ako prijímanie objednávok a obsluhovanie stolov a pomôžeme vám zvládnuť všetky aspekty vašej práce.
Vďaka kurzu sa naučíte, ako maximalizovať predaj, poskytovať vynikajúce služby a posunúť svoju kariéru na vyššiu úroveň.
Navrhneme systém na zlepšenie organizácie práce, zvýšenie efektivity práce a zníženie prevádzkových nákladov.
Úvod
5 Najhlavnejších zručností čašníka
Zamestnanecká štruktúra
Vzorne upravený čašník
Uniforma
Pracovná obuv
Osobná hygiena
Vzhľad
Správny spôsob pozdravenia a usadenie zákazníka
Stolovanie
Základné pravidlá
Formálne stolovanie
Neformálne stolovanie
Formy obsluhy
Obslužná prevádzka
Formy obsluhy, druhy servisu a obsluha v reštaurácii
Atmosféra v reštaurácií - ráno, obed, večer
Servírovanie jedla na stôl
Servírovanie nápojov
Upratanie stola po jedle
Izbová služba
Upselling
Návrhy na predaj
Návrhy zákazníkovi
Náhrady
Extra služby
Servírovanie
Čaj a káva
Ako pripraviť správne espresso?
Víno a servírovanie
Nápoje a ich klasifikácia
Nealkoholické nápoje
Alkoholické nápoje
Jednoduché párovanie vína
Čistota na pracovisku
Sanitačný program
Manipulácia s chemickými látkami
Obslužná prevádzka - reštaurácia
Leštenie pohárov a príborov
Kontrolné zoznamy
Sťažnosti a riešenie problémov
Základné pravidlá
Prvý dojem
Sťažnosť ako forma komunikácie
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistické
Štatistické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketingové
Marketingové
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti
Správa služieb
Spravovať predajcov
Prečítajte si viac o týchto účeloch
Prijať
Odmietnuť
Zobraziť predvoľby
Uložiť predvoľby
Zobraziť predvoľby
{title}
{title}
{title}
Spravovať súhlas