Úvod
Služby
Školenia
Hotelový management
Webové stránky
Projekty
Kontakt
Úvod
Služby
Školenia
Hotelový management
Webové stránky
Projekty
Kontakt
Toto školenie recepcie hotela vám pomôže získať základné kancelárske zručnosti potrebné na profesionálne a efektívne vykonávanie každodenných úloh vyžadovaných od recepčnej.
Ako prvá osoba, s ktorou sa mnohí návštevníci stretávajú pri kontakte s hotelom, má hotelová recepčná dôležitú úlohu pri vytváraní vynikajúceho prvého dojmu pre návštevníkov.
Úvod
Ako definovať organizačné poslanie a ciele
Organizačná štruktúra
Identifikácia potrieb hostí a poskytovanie služieb s predstihom
Znalosť izieb v hoteli
Ostatní zamestnanci patriaci do oddelenia recepcie
Typy kľúčov používaných v hoteli
Cyklus hosťa v hoteli
Výhody a nevýhody nadmernej rezervácie
Čo robiť v prípade vypredaných dátumov
Povinnosti na recepcii
Uniforma
Osobná hygiena
Pravidlá a nariadenia
Hlavné úlohy
Pozdravenie návštevníkov
Základné povinnosti
Postup pri zaobchádzaní s chorými alebo zranenými hosťami
Postup pri zdravotnej pohotovosti
Správanie sa na recepcii
Vzťahy so zákazníkmi
Telefonická konverzácia
Sťažnosti a ich riešenie
10 najčastejších dialógov
Význam kontrolných zoznamov
Denný kontrolný zoznam pre recepciu
Kontrolný zoznam pre Concierge
Kontrolný zoznam bezpečnosti hotela
Hotelová terminológia
Počítačová terminológia
Profesionálne emailové odpovede
Rýchly prehľad
Stručný prehľad pravidiel písania e-mailov
Referenčný hárok
Upselling
Čo znamená upselling
Využitie v praxi
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistické
Štatistické
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketingové
Marketingové
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti
Správa služieb
Spravovať predajcov
Prečítajte si viac o týchto účeloch
Prijať
Odmietnuť
Zobraziť predvoľby
Uložiť predvoľby
Zobraziť predvoľby
{title}
{title}
{title}
Spravovať súhlas