Optimum +

Optimum+                                                                                 

Analýza prostredia, servisu, ponúkaného jedla, nápojov, rezervácie, recepcia, chyžné, izby vyhodnotenie a riešenie súčasných problémov

Rezervácia

  • dostupnosť informácií o hoteli
  • proces pri rezervácii - rýchlosť, prívetivosť komunikácie, cudzie jazyky
  • korektnosť informácií
  • platobný komfort, bezpečnosť a storno podmienky
  • organizácia práce recepcie
  • úprava a vystupovanie pracovníkov recepcie
  • práca s batožinou
  • bezpečnosť hotela, práca s kľúčmi
  • vybavenie informačnými materiálmi o hoteli a okolí
  • príjazd a možnosti parkovania

Izby a služby chyžných

  • čistota v izbách
  • hygiena v kúpeľni
  • kultúra vystupovania chyžných - dostupnosť
  • stav bielizne, uterákov
  • stav ponúkaných služieb na izbách - room service, pranie a žehlenie, budenie telefónom
  • vybavenie izieb - trezor, žehlička atď

Raňajky

  • kvalita raňajok
  • atmosféra v raňajkovej miestnosti, čistota
  • práca čašníkov, čas podávania
  • štandardné raňajky alebo niečo extra

Prostredie

  • atraktívnosť lokality, atmosféra hotela a osobitný štýl
  • koncept hotela - interiér, exteriér
  • dekorácia, detaily, zladenie personálu
  • komfort sedenia, súkromie
  • celková atmosféra, hudba, kvety
  • celková čistota reštaurácie, hygiena personálu, toalety
  • prestieranie - design, porcelán, striebro, obrusy

Servis

  • práca s rezerváciou
  • dostupnosť a možnosti parkovania, prístup a vybavenie pre telesne postihnutých
  • obsluha - vystupovanie, ochota, profesionalita, odborná úroveň
  • kultúra pri platení, jedálny lístok, nápojový lístok, vzhľad a prevedenie

Jedlá a nápoje

  • kvalita jedla - koncept kuchyne, kvalita surovín
  • sledovanie trendov
  • spoľahlivosť kuchyne pri všetkých chodoch, estetika jedál na tanieri
  • úroveň gastronomickej kreativity, špeciality podniku
  • primeranosť ponuky, alternatívy, sezónna ponuka
  • alkoholické a nealkoholické nápoje, sortiment
  • vinná karta, práca s vínom

Marketing

  • analýza marketingového prostredia organizácie
  • kontrola nastavenia sociálnych sietí - Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest
  • interakcia so zákazníkmi - efektívnosť komunikácie na sociálnych sieťach
  • tripAdvisor - kontrola, komunikácia
  • webové stránky - rýchlosť, responzivita, design, informovanosť
  • marketingové stratégie
  • kontrola SEO na prehliadačoch
  • analýza kľúčových slov a trendov vo vyhľadávaní ( Keywords )
  • newsletter
  • up selling a cross selling


Vyhodnotenie

  • do detailov pravdivo uvedené informácie v správe o vašom podniku
  • dodržanie pravidiel a zásad etického kódexu


Poradenstvo

  • riešenia problémov a analýza súčasných koreňových príčin
  • alternatívy a stratégia budúceho vývoja, možnosti a ich využitie
  • zvyšovanie kvality ponúkaných služieb
  • zvyšovanie kvality obsluhy
  • monitorovanie marketingového interného aj externého prostredia organizácie
  • zostavovanie marketingového plánu a marketingového rozpočtu
  • určovanie marketingových stratégií
  • zodpovednosť za správne uvedenie produktov na trh
  • zabezpečenie efektívnej komunikácie značky a spoločnosti
  • zvyšovanie znalosti značky a lojality spotrebiteľov
  • zostavovanie plánu produktových inovácii 
  • budúce ohrozenia prevádzky a konkurencia



Cena závisí od veľkosti zariadenia alebo podniku 

Trvanie tejto služby je približne 2 až 3 mesiace - záleží na veľkosti prevádzky a vzdialenosti


Toto nieje záväzná objednávka. Všetko závisí od miesta prevádzky a dohodnutého času. 

Garancia vrátenia peňazí

Ak nenaplním Vaše očakávania, alebo jednoducho zmeníte názor, nemusíte sa obávať - garantujem vrátenie peňazí v plnej výške a bez zbytočných otázok

Na rozmyslenie máte celých 14 dní.