Optimum

Optimum 


Analýza prostredia, servisu, ponúkaného jedla, nápojov, rezervácie, recepcia, chyžné, izby vyhodnotenie                                                                                  


Rezervácia

  • Dostupnosť informácií o hoteli
  • Proces pri rezervácii - rýchlosť, prívetivosť komunikácie, cudzie jazyky
  • Korektnosť informácií
  • Platobný komfort, bezpečnosť a storno podmienky
  • Organizácia práce recepcie
  • Úprava a vystupovanie pracovníkov recepcie
  • Práca s batožinou
  • Bezpečnosť hotela, práca s kľúčmi
  • Vybavenie informačnými materiálmi o hoteli a okolí
  • Príjazd a možnosti parkovania

Izby a chyžné

  • Čistota v izbách
  • Hygiena v kúpeľni
  • Kultúra vystupovania chyžných - dostupnosť
  • Stav bielizne, uterákov
  • Stav ponúkaných služieb na izbách - room service, pranie a žehlenie, budenie telefónom
  • Vybavenie izieb - trezor, žehlička atď

Raňajky

  • Kvalita raňajok
  • Atmosféra v raňajkovej miestnosti, čistota
  • Práca čašníkov, čas podávania
  • Štandardné raňajky alebo niečo extra

Prostredie

  • Atraktívnosť lokality, atmosféra hotela a osobitný štýl
  • Koncept hotela - interiér, exteriér
  • Dekorácia, detaily, zladenie personálu
  • Komfort sedenia, súkromie
  • Celková atmosféra, hudba, kvety
  • Celková čistota reštaurácie, hygiena personálu, toalety
  • Prestieranie - design, porcelán, striebro, obrusy

Servis

  • Práca s rezerváciou
  • Dostupnosť a možnosti parkovania, prístup a vybavenie pre telesne postihnutých
  • Obsluha - vystupovanie, ochota, profesionalita, odborná úroveň
  • Kultúra pri platení, jedálny lístok, nápojový lístok, vzhľad a prevedenie

Jedlá a nápoje

  • Kvalita jedla - koncept kuchyne, kvalita surovín
  • Sledovanie trendov
  • Spoľahlivosť kuchyne pri všetkých chodoch, estetika jedál na tanieri
  • Úroveň gastronomickej kreativity, špeciality podniku
  • Primeranosť ponuky, alternatívy, sezónna ponuka
  • Alkoholické a nealkoholické nápoje, sortiment
  • Vinná karta, práca s vínom

Vyhodnotenie

  • Do detailov pravdivo uvedené informácie v správe o vašom podniku
  • Dodržanie pravidiel a zásad etického kódexu



Cena závisí od veľkosti zariadenia alebo podniku

Trvanie tejto služby je približne 1 týždeň - záleží na veľkosti prevádzky a vzdialenosti


Toto nieje záväzná objednávka. Všetko závisí od miesta prevádzky a dohodnutého času. 

Garancie vrátenia peňazí

Ak nenaplním Vaše očakávania, alebo jednoducho zmeníte názor, nemusíte sa obávať - garantujem vrátenie peňazí v plnej výške a bez zbytočných otázok.

Na rozmyslenie máte celých 14 dní.