Email marketing

30.05.2020

10 perfektných trikov, vďaka ktorým sa z vás stane víťaz v oblasti e-mail marketingu.

Na silne konkurenčnom trhu, ktorý je v dnešnom hotelierskom priemysle skutočne vysoký, musia hotely neustále pracovať na tom, aby sa k ním s nadšením po čase prinavrátili spokojní hostia. E-mailový marketing pre hotely môže byť vstupenkou, ktorá pretaví tieto ideály do reality.

Uznajte, vytvárať efektívne a dlhodobé vzťahy medzi hotelmi a hosťami je skutočne užitočné. Všetko, čo potrebujete je štipka inšpirácie a váš hotel bude okamžite na vzostupe.

Lokalizačné informačné letáky

Používajte informačné newslettery ako mapu, ktorá zdôrazňuje polohu vášho hotela, miestne atrakcie a zájazdy, ktoré môžu hostia navštíviť v blízkom okolí. Ak tak urobíte, zvýšite hodnotu už aj tak vynikajúcich služieb a vybavenia vášho hotela a klienta to priláka k rezervácii.

Kulinársky newsletter určite zapôsobí

Ďalším skvelým spôsobom, ako pridať hodnotu svojmu hotelu pomocou e-mailového marketingu, je informovať svojich zákazníkov o skvelých kulinárskych zážitkoch, ktoré ich čakajú vo vašom zariadení a aj v okolí.

Hoteloví hostia, ktorí už na svoje ubytovanie minuli nejedeno euro, neodolajú a budú nadšení, keď im predostriete ponuku na delikátne jedlo.

Špeciálne kampane

E-mailový marketing pre hotely je vysoko efektívny spôsob informovania zákazníkov o špeciálnych ponukách, akciách a zľavách. Ak ich posielate priamo do doručenej pošty zákazníka a prispôsobujete ich tak, aby vyhovovali jeho potrebám, kedykoľvek je to možné, ide o spôsob, vďaka ktorému sa budú cítiť výnimočne, pretože nadobudnú pocit, že získavajú exkluzívny prístup k ponukám, ktoré nikto iný nedostane.

VIP marketingové e-maily

V prípade, že si môžete vytvoriť sieť exkluzívnych klientov a informovať ich o novinkách, ktoré patria len VIP klientele, ste na správnej ceste. Vďaka VIP newsletterom si môžete udržať svojich najlepších zákazníkov a tí vám to dozaista dajú pocítiť prostredníctvom novej rezervácie.

E-mail, ktorý informuje potenciálneho klienta o nezakúpení služby

Cestovný ruch vrátane hotelových rezervácií má vo svete elektronického obchodu jednu z najvyšších mier tzv. "opustenia nákupného košíka". V priemere až 80% potenciálnych klientov opustí online stránku hotela len pár minút pred rezerváciou, v porovnaní s mierou opustenia 68 až 74% v iných odvetviach.

Tento víťazný nápad pre e-mailový marketing pre hotely je vskutku nevyhnutný, a to preto, aby ste zákazníka doviedli k úspešnej rezervácii. Pošlite im ponuku, kód kupónu alebo zľavu na samotnú rezerváciu alebo na interné služby, ako sú kúpeľné procedúry, izbové služby alebo jedlo v hotelovej reštaurácii.


Zvýšte interakciu so svojimi návštevníkmi

Kľúčovým prvkom pri udržaní klienta je samotné nadviazanie kontaktu s ním, a to krátko po jeho poslednom pobyte. Nechajte ho pomocou online prieskumného nástroja napísať jeho dojmy a získajte okamžitú spätnú väzbu o tom, čo sa mu na vašom hoteli páčilo a nepáčilo. Následne môžete prísť s budúcimi nápadmi v oblasti e-mailového marketingu a poslať mu e-maily prispôsobené jeho potrebám.

Ohlasy

Odporúčania spokojných hotelových hostí sú silným nástrojom e-mailového marketingu, z ktorého môžete profitovať. Až 83% ľudí si s väčšou pravdepodobnosťou kúpi produkt po tom, čo sa o ňom dozvedeli od zákazníka, ktorý mal s daným produktom skúsenosť. Dokonalý e-mailový marketing pre hotely zahŕňa zdieľanie toho, čo hovoria vaši stáli hostia na vaše služby, aby presvedčili budúcich klientov o tom, že návšteva u vás sa oplatí.

Vizuálny obsah

Ľudia majú tendenciu pamätať si 80 percent toho, čo vidia a iba 20 percent toho, čo čítajú. To znamená, že obrázky a videá, ktoré pripojíte k newsletteru, môžu transformovať vašu e-mailovú marketingovú kampaň z otravnej na inšpiratívnu.


E-mailový marketing pre hotely prepletený sociálnymi sieťami

Sociálne médiá sú miestom, kde členovia vášho cieľového publika trávia v priemere 142 minút denne. Dozaista viete, že v súčasnosti sa ľudia obracajú na vplyvných ľudí na sociálnych sieťach, ktorí im poradia a odpovedajú na všetky informácie, vrátane informácií o tom, kde by mohli zrealizovať dovolenku snov.

Spolupracujte s influencermi, ktorí vystupujú na sociálnych sieťach a pridajte ich obsah do newsletteru vášho hotela. Pre budúceho, ale aj stáleho klienta to bude pôsobiť ešte dôveryhodnejšie.

Propagácia udalostí

Pomocou e-mailového marketingu môžete zákazníkom ukázať, aké podujatia sa konajú alebo sa budú konať vo vašom hoteli - festivaly, večierky, konferencie a ďalšie zábavné aktivity, ktoré si nenechajú ujsť.

Skvelý tip: opíšte udalosti emocionálnym jazykom. Lákajte ich na myšlienku pripojiť sa k zábave - "mohli by ste tu byť."


Potrebujete pomôcť s marketingom?

Pripravili sme pre Vás E-book pre hotelový marketing.