Pracovné Príležitosti

Hotel Karpatia*** Humenné

Hotel Karpatia ponúka svoje služby 50 rokov a stal sa obľúbeným miestom pobytu hostí z rôznych krajín. Je ideálny pre jednotlivcov, skupinovú či kongresovú turistiku.

Dnešnú podobu nadobudol po rozsiahlej rekonštrukcii hotela v rokoch 2004-2005. V záujme zvyšovania kvality poskytovaných služieb hotel prešiel v roku 2015 ďalšou rekonštrukciou a modernizáciou. Koncom roka 2016 hotel sprístupní svojim hosťom wellness a fitness.

Hotel sa nachádza blízko železničnej a autobusovej stanice v bezprostrednej blízkosti parku s vonkajším detským ihriskom. Ubytovanie ponúka v 45 jednoposteľových a dvoj posteľových izbách typu Standard, Deluxe a apartmánoch typu Executive a Business pre 80 hostí.

Viac informácií o hoteli na

https://hotel-karpatia.sk/


Marketingový pracovník


Oddelenie: Sales & Marketing Department Hotel Karpatia 3***

(Obchod a marketing)

Priamy nadriadený: Riaditeľ hotela

Miesto výkonu práce: Hotel Karpatia 3*** Humenné

Druh pracovného pomeru: Vhodná aj pre živnostníkov

Platobné ohodnotenie: 500 € / mesiac brutto

Pracovný čas: 80 hodín / mesiac

Cieľ funkcie

Celkové budovanie povedomia, image a brandu Hotela Karpatia 3*** na trhu v súlade so stratégiou. Strategické a taktické plánovanie a realizácia reklamných aktivít a kampaní v rámci marketingového plánu s výsledkom kvalitatívneho a kvantitatívneho zvýšenia stupňa značky a image (obrazu) Hotela Karpatia 3*** na lokálnom i zahraničnom trhu za účelom zlepšenia hospodárskych výsledkov. Analyzovanie efektívnosti a výkonnosti súčasných kampaní a marketingových nástrojov, navrhovanie ich optimalizácie. Odporúčanie nových produktov, kampaní a aktivít.

Úlohy a zodpovednosť

  • Predkladá plán a stratégiu marketingových aktivít a nástrojov s cieľom dodržiavať stanovený budget (rozpočet) a zvyšovať tržby v hotely na všetkých úsekoch.
  • Zvyšuje povedomie o značke, vytvára pozitívne PR, tvorí brand (značku) hotela.
  • Aktivizuje a riadi nastavené postupy
  • Rozvíja kvalitu a efektivitu práce za účelom zvyšovania tržieb a zvyšovania profesionality
  • Strategicky plánuje, analyzuje a vyhodnocuje marketingové aktivity, definuje nové marketingové potencionality a trendy s výsledkom zvyšovania počtu hostí s vyššou priemerovou útratou (segmentácia klientov hotela).
  • Zodpovedá za kontent (obsah) webovej stránky, t.j. hotelovej stránky hotela po formálnej aj obsahovej stránke.
  • Tvorí pobytové balíky s cieľom zvyšovania záujmu klientov, budovania pozitívneho image (obrazu) a zvyšovania hodnoty ponuky hotelového webu oproti ponukám cez externé predajné kanály s cieľom zvyšovať tržby.
  • V spolupráci s riaditeľom Hotel Karpatia 3*** vytvára produkt pre zvýšenie príťažlivosti ponuky v rámci jednotlivých segmentov v predajnom procese ako aj počas pobytu.
  • Zabezpečuje predpobytovú, popobytovú a komunikáciu počas pobytu klienta s klientom samotným (reaguje na podnety a recenzie), s cieľom budovania lojality, zvyšovania upsellu a x-sellu a získavania spätnej väzby od klienta.
  • Riadi marketingovú komunikáciu na sociálnych sieťach s cieľom budovania brandu (značky hotela), zvyšovania predaja pobytov v hoteli, a to akvizíciou aj opakovaným nákupom lojálnych klientov.
  • Riadi realizáciu prípravy tlačových a iných marketingových materiálov na základe odsúhlasenej stratégie, v súlade so značkou a imidžom Hotela Karpatia 3*** a odsúhlaseným rozpočtom pre prevádzku, ako aj pre jednotlivé segmenty obchodného oddelenia s cieľom zvyšovania záujmu klientov.
  • Koordinuje, kontroluje a riadi čerpanie marketingového rozpočtu v súlade s finančným plánom.
  • Vytvára vernostný systém pre klientov hotela v súlade so Smernicou GDPR, vytvára silnú marketingovú podporu s cieľom zvyšovania členstva a povedomia o benefitoch pomedzi klientmi.

Náplň práce:

  • Vytvára a riadi marketingovú stratégiu Hotela Karpatia 3***
  • Zabezpečuje realizáciu marketingových aktivít a marketingovej komunikácie v súlade so schválenou stratégiou a budgetom (rozpočtom).
  • Riadi rozvoj aj samotný výkon prevádzkového offline marketingu pre hotel (všetky hotelové tlačoviny, vizuály a marketingové materiály).
  • Riadi rozvoj aj samotný výkon prevádzkového online marketingu (správa webovej stránky, sociálne siete, kampane, iné príležitosti v rámci online, a p.).
  • Riadi marketingové kampane, online a offline komunikáciu s cieľom budovať brand (značku hotela) a na dosahovanie pozitívnych hospodárskych výsledkov.
  • Vytvára produkt, obchodné ponuky, pobytové balíky s cieľom využívať synergie a zvyšovať konkurencie schopnosť hotela
  • Vytvára a rozvíja vernostný systém pre klientov hotela, zabezpečuje jeho širokú penetráciu medzi klientov hotela
  • Komunikuje s partnermi/dodávateľmi, médiami.
  • Vytvára eventy a aktivity v hoteli s cieľom zvýšiť príťažlivosť ponuky a produktu pre klienta.

Požiadavky na zamestnanca

Uprednostňovaná úroveň vzdelania:

  • vysokoškolské ll. Stupňa
  • vysokoškolské l. Stupňa
  • stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - C1 pokročilý

(Nemecký, ruský, maďarský, poľský jazyk výhodou)

Počítačové znalosti

  • Microsoft Office - pokročilý
  • Google Adwords - pokročilý
  • Google Analytics - pokročilý
  • Facebook, Instagram Ads Manager, Google+ atď - pokročilý
  • WordPress alebo Joomla - základy

Osobné predpoklady a zručnosti

  • preukázateľné skúsenosti min. 2 roky praxe v oblasti marketingu
  • podmienkou anglický jazyk na pokročilej úrovni,
  • správa web rozhrania a prostredia, min. základy digitálneho marketingu, znalosť v oblasti marketingových stratégií
  • out of the box thinking, kreativita, flexibilita, odolnosť voči stresu, samostatnosť, improvizačné spôsobilosti, adaptabilita

Výhody

  • Práca v atraktívnom prostredí 3*** Hotela v Humennom
  • Mladý a flexibilný kolektív
  • Možnosť stravovania
  • Využitie Wellness a Fitness
  • 20% zľava z Wellness a Fitness procedúr
  • Zamestnanecké zľavy
  • Flexibilný pracovný čas

V prípade, že Vás naša ponuka oslovila, posielajte nám Vaše životopisy na nižšie uvedený mail. U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte, prosím, súhlas so spracovaním osobných údajov. V prípade veľkého počtu žiadostí nebude možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov za účelom osobného pohovoru. Za pochopenie ďakujeme.

Kontaktná osoba.

Ing. Mária Hriseňková, director@hotel-karpatia.sk, 0902 355 009.