Basic +

Basic+                                                                                         

Analýza prostredia, servisu, ponúkaného jedla, nápojov, marketing, vyhodnotenie a riešenie súčasných problémov


Prostredie

  • atraktívnosť lokality
  • interiér - koncept a štýl podniku
  • dekorácia, detaily, zladenie personálu
  • komfort sedenia, súkromie
  • celková atmosféra, hudba, kvety
  • celková čistota reštaurácie, hygiena personálu, toalety
  • prestieranie - design, porcelán, striebro, obrusy

Servis

  • práca s rezerváciou
  • dostupnosť a možnosti parkovania, prístup a vybavenie pre telesne postihnutých
  • obsluha - vystupovanie, ochota, profesionalita, odborná úroveň
  • kultúra pri platení, jedálny lístok, nápojový lístok, vzhľad a prevedenie

Jedlá a nápoje

  • kvalita jedla - koncept kuchyne, kvalita surovín
  • sledovanie trendov
  • spoľahlivosť kuchyne pri všetkých chodoch, estetika jedál na tanieri
  • úroveň gastronomickej kreativity, špeciality podniku
  • primeranosť ponuky, alternatívy, sezónna ponuka
  • alkoholické a nealkoholické nápoje, sortiment
  • vinná karta, práca s vínom

Marketing

  • analýza marketingového prostredia organizácie
  • kontrola nastavenia sociálnych sietí - Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest
  • interakcia so zákazníkmi - efektívnosť komunikácie na sociálnych sieťach
  • tripAdvisor - kontrola, komunikácia
  • webové stránky - rýchlosť, responzivita, design, informovanosť
  • marketingové stratégie
  • kontrola SEO na prehliadačoch
  • analýza kľúčových slov a trendov vo vyhľadávaní ( Keywords )
  • newsletter
  • up selling a cross selling

Vyhodnotenie

  • do detailov pravdivo uvedené informácie v správe o vašom podniku
  • dodržanie pravidiel a zásad etického kódexu

Poradenstvo

  • riešenia problémov a analýza súčasných koreňových príčin
  • alternatívy a stratégia budúceho vývoja, možnosti a ich využitie
  • zvyšovanie kvality ponúkaných služieb
  • zvyšovanie kvality obsluhy
  • monitorovanie marketingového interného a externého prostredia organizácie
  • zostavovanie marketingového plánu a marketingového rozpočtu
  • určovanie marketingových stratégií
  • zodpovednosť za správne uvedenie produktov na trh
  • zabezpečenie efektívnej komunikácie značky a spoločnosti
  • zvyšovanie znalosti značky a lojality spotrebiteľov
  • zostavovanie plánu produktových inovácii
  • budúce ohrozenia prevádzky a konkurencia


Cena závisí od veľkosti zariadenia alebo podniku

Trvanie tejto služby je približne 2 až 3 mesiace - záleží na veľkosti prevádzky a vzdialenosti 


Toto nieje záväzná objednávka. Všetko závisí od miesta prevádzky a dohodnutého času. 

Garancia vrátenia peňazí

Ak nenaplním Vaše očakávania, alebo jednoducho zmeníte názor, nemusíte sa obávať - garantujem vrátenie peňazí v plnej výške a bez zbytočných otázok.

Na rozmyslenie máte celých 14 dní.