Hotelový manažment Basic +
Hotelový manažment Basic+
Analýza prostredia, servisu, ponúkaného jedla, nápojov, marketing, vyhodnotenie a riešenie súčasných problémov pre manažment hotelov alebo reštaurácií.
Prostredie
- atraktívnosť lokality
- interiér - koncept a štýl podniku
- dekorácia, detaily, zladenie personálu
- komfort sedenia, súkromie
- celková atmosféra, hudba, kvety
- celková čistota reštaurácie, hygiena personálu, toalety
- prestieranie - design, porcelán, striebro, obrusy
Servis
- práca s rezerváciou
- dostupnosť a možnosti parkovania, prístup a vybavenie pre telesne postihnutých
- obsluha - vystupovanie, ochota, profesionalita, odborná úroveň
- kultúra pri platení, jedálny lístok, nápojový lístok, vzhľad a prevedenie
Jedlá a nápoje
- kvalita jedla - koncept kuchyne, kvalita surovín
- sledovanie trendov
- spoľahlivosť kuchyne pri všetkých chodoch, estetika jedál na tanieri
- úroveň gastronomickej kreativity, špeciality podniku
- primeranosť ponuky, alternatívy, sezónna ponuka
- alkoholické a nealkoholické nápoje, sortiment
- vinná karta, práca s vínom
Marketing
- analýza marketingového prostredia organizácie
- kontrola nastavenia sociálnych sietí - Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest
- interakcia so zákazníkmi - efektívnosť komunikácie na sociálnych sieťach
- tripAdvisor - kontrola, komunikácia
- webové stránky - rýchlosť, responzivita, design, informovanosť
- marketingové stratégie
- kontrola SEO na prehliadačoch
- analýza kľúčových slov a trendov vo vyhľadávaní ( Keywords )
- newsletter
- up selling a cross selling
Vyhodnotenie
- do detailov pravdivo uvedené informácie v správe o vašom podniku
- dodržanie pravidiel a zásad etického kódexu
Poradenstvo
- riešenia problémov a analýza súčasných koreňových príčin
- alternatívy a stratégia budúceho vývoja, možnosti a ich využitie
- zvyšovanie kvality ponúkaných služieb
- zvyšovanie kvality obsluhy
- monitorovanie marketingového interného a externého prostredia organizácie
- zostavovanie marketingového plánu a marketingového rozpočtu
- určovanie marketingových stratégií
- zodpovednosť za správne uvedenie produktov na trh
- zabezpečenie efektívnej komunikácie značky a spoločnosti
- zvyšovanie znalosti značky a lojality spotrebiteľov
- zostavovanie plánu produktových inovácii
- budúce ohrozenia prevádzky a konkurencia
Cena závisí od veľkosti zariadenia alebo podniku
Trvanie analýzy manažmentu hotela alebo reštaurácie je približne 2 až 3 mesiace - záleží na veľkosti prevádzky a vzdialenosti
Toto nie je záväzná objednávka. Všetko závisí od miesta prevádzky a dohodnutého času.
Garancia vrátenia peňazí
Ak nenaplním Vaše očakávania, alebo jednoducho zmeníte názor, nemusíte sa obávať - garantujem vrátenie peňazí v plnej výške a bez zbytočných otázok.
Na rozmyslenie máte celých 14 dní.